شهر تاريخي ميسيس

۳۹ بازديد

يكي از جاذبه هاي گردشگري و تاريخي محبوب در شهر توريستي آنتاليا، شهر تاريخي ميسيس است. سالانه ميليون ها گردشگر از شهر تاريخي ميسيس بازديد مي كنند كه در ادامه اين مطلب با آن آشنا مي شويم تورهاي آنتاليا
آنتاليا يكي از توريست پذير ترين و محبوب ترين شهر هاي دنيا است كه داراي جاذبه هاي گردشگري، سواحل بسيار زيبا و تفريحات آبي هيجان انگيزي مي باشد. در خارج از شهر آنتاليا، برخي از جاذبه هاي گردشگري و تاريخي شهر وجود دارد كه در ميان آن ها، شهر تاريخي ميسيس يكي از محبوب ترين شهر هاي تاريخي آنتاليا محسوب مي شود.
شهر تاريخي ميسيس در نزديكي شهر اسكندرون و واقع در جاده ابريشم واقع شده است. قدمت اين شهري تاريخي به قرن چهارم ميلادي باز مي گردد و رومي ها شهر ميسيس را به عنوان استراحتگاهي براي بازرگاناني كه از جاده ابريشم عبور مي كردند ساختند. در دوران جنگ هاي صليبي رومي ها از اين شهر به عنوان سنگر استفاده مي كردند كه باعث شده امروزه تنها ويرانه هايي از آن باقي بماند. در ميان ويرانه هايي كه از شهر تاريخي ميسيس باقي مانده است مي توان نقاشي هايي را مشاهده كرد كه بيانگر جنگ ها در آن زمان بودند و همچنين نقاشي هايي از كشتي نوح و حيوانات بر روي سنگفرش هاي اين شهر تاريخي نيز مشاهده مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.