پارك ملي روستاي آيدين آنتاليا + عكس

۲۹ بازديد

در اين قسمت از سايت قصد داريم مطلبي در رابطه با يكي از تفريحات توريستي شهر آنتاليا براي شما شرح دهيم، پارك ملي روستاي آيدين آنتاليا يكي از مفرح ترين و پر طرفدار ترين تفريحات اين شهر به حساب مي آيد. آنتاليا شهري است پر از تفريحات مهيج اما پارك ملي روستاي آيدين آنتاليا يكي از پر بازديد ترين و پر طرفدارترين آن ها به شمار مي آيد. پارك ملي روستاي آيدين آنتاليا يكي از بهترين تفريحاتي است كه گردشگران تور آنتاليا مي تواند در آن محيط نهايت لذت را ببرند.

پلاژهاي شني، دره اي، سنگي مرتفع اين پارك بسيار جالب توجه گردشگراني مي باشد كه به اين منطقه بازديد مي كنند. بخش شمالي اين پارك ملي داراي يك پوشش گياهي بي نظير در منطقه مديترانه است. به ويژه گياهان تيره شاه بلوط و دفنه و نيز كليه انواع گياهان مخصوص ناحيه مديترانه در اين منطقه با صفا و زيبا ديده مي شود. نكته جالب توجه آن جاست كه اين پارك نزديك به شهر كوش آداسي مي باشد اما به پارك مليروستاي آيدين آنتاليا شهرت دارد. پارك ملي روستاي آيدين در جزيره كوش اداسي داراي زيبايي هاي فوق العاده اي از گياهان مديترانه اي و همچنين سواحلي تميز با آبي زمرد گون مي باشد.

در كنار پارك ملي، مراكز خريد و خدمات مربوط به فروش مواد غذايي در دسترس مردم قرار گرفته و از اين نظر كليه نيازهاي گردشگران را برطرف مي سازد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.