قيمت بليط غواصي در مارماريس + عكس

۳۵ بازديد

 


غواصي يكي از محبوب ترين تفريحات در جزيره مارماريس مي باشد كه طرفداران خاص خودش را دارد. آب هاي مديترانه در اين منطقه بسيار زلال و شفاف هستند به طوري كه موجودات و پوشش هاي گياهي متنوعي كه در اعماق 10 متري وجود دارند، به راحتي قابل مشاهده هستند. 
در شهر مارماريس اين فرصت وجود دارد كه شما در شب هم بتوانيد غواصي كنيد، البته لازم به ذكر است كه بگوييم اين امكان تنها براي غواصان حرفه اي وجود دارد. مناطق غواصي در مارماريس براي شيرجه بسيار مناسب بوده و گردشگران تور تركيه لحظه آخري مي توانند از شيرجه زدن در دل آب هاي مديترانه لذت ببرند.
اگر غواص حرفه اي نيستيد و مي خواهيد براي نخستين بار اين ورزش را تجربه كنيد، مربي يا شخصي ماهر در اين زمينه، شما را همراهي مي كند تا سفر لذت بخشي در دل آب هاي مديترانه داشته باشيد. گردشگران تور تركيه بنا بر استعداد و تجربه اي كه دارند، مي توانند عمق 5 متري و يا 15 متري را براي غواصي كردن انتخاب كنند.

* قيمت بليط غواصي در مارماريس
اين ورزش معمولا به صورت تورهايي ارائه مي شود كه همراه با صرف ناهار و حمل و نقل مي باشد و قيمت آن ها حدود 35 يورو است. قيمت تور تركيه
در برخي از مكان هايي كه غواصان كمتر به آن جا گشت و گذار داشته اند، مي توانيد ماجراجويي جذابي داشته باشيد و به كشف آثار باستاني ارزشمند بپردازيد. گردشگران تور تركيه مي توانند در طول غواصي، از قسمت هاي مورد علاقه خود عكس بگيرند و اين لحظات را ثبت كنند. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.